Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
det samme som Nike Free 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
Piranha SP2's tvinger mig til at l?be midtfod, og mit slidm?nster efter 150 miles i dem underst?tter det. Jeg estimerer, at Nike Air Max 90 Dames de har 50% yders?lens levetid, s? det ser ud til, at jeg f?r 300 samlede miles ud af dem. De er langt min yndlingssko i min l?bende line up. Jeg har l?bet op ad 13 miles ad gangen i dem, men jeg kunne Nike Air Max 270 Homme bestemt se dem g? komfortabelt l?ngere. Som konklusion vil jeg gerne bem?rke, at fleksibiliteten, vejf?lelsen og den generelle komfort i disse sko er helt i top. Jeg ville ?nske, at hver kilometer, jeg l?ber, kunne v?re i disse sko, men n?r jeg l?ber 50-65 miles om ugen, ville de slides ret hurtigt. Jeg vil anbefale disse sko til alle derude, der vil l?be i en sko, der er meget hurtig og let, og som ikke kommer i vejen for en midtfodskridt. Nike Air Max 90 Uomo Piranha SP2's tvinger mig til at l?be midtfod og mit slidm?nster efter 150 miles i dem underst?tter det. Jeg estimerer, at de har 50% yders?lens levetid, s? det ser ud til, at jeg f?r 300 samlede Nike Air Max 270 Dames miles ud af dem. De er langt min yndlingssko i min l?bende line up. Jeg har l?bet op ad 13 miles ad gangen i dem, men jeg kunne bestemt se dem g? komfortabelt l?ngere. Som konklusion vil jeg gerne bem?rke, at fleksibiliteten, vejf?lelsen og den generelle komfort i disse sko er helt i top. Jeg ville ?nske, at hver kilometer, jeg l?ber, kunne v?re i disse sko, men n?r jeg l?ber 50-65 miles om ugen, ville de slides ret hurtigt. Jeg vil anbefale disse sko til alle derude, der vil l?be i en sko, der er meget hurtig og let, og som ikke kommer i vejen for en midtfodsskridt. For et par m?neder siden skrev jeg en meget positiv anmeldelse af Brooks Adidas Superstar Femme Mach 11 XC racing flad. Mach 11 har en lav h?l, kun en 4 mm h?l-til-t?-dr?be og er meget let (7,1 oz i m?nds st?rrelse 9). Den eneste ulempe, jeg havde identificeret, er, at Mach 11 passer temmelig Nike Air VaporMax Damen smal i mellemfoden og h?len. P? det tidspunkt, hvor denne anmeldelse blev skrevet, var jeg klar over, at Brooks var indstillet til at frigive den opdaterede Mach 12, og jeg kontaktede dem for at se, om de ville sende mig et par til at gennemg? og sammenligne med den forrige version (de elskv?rdig enige - i interesser for fuld offentligg?relse, lad mig ?bent oplyse, at jeg ikke modtager nogen anden form for kompensation for denne gennemgang). Jeg har nu lagt omkring 35 miles i Mach 12 og er klar til at give min anmeldelse. Da jeg f?rste gang s? promobilleder af Brooks Mach 12 p? bloggen Running Warehouse, blev jeg straks imponeret. Nike Air Max 1 Donne Enkelt sagt, dette er en af ??de smukkeste sko, jeg ejer. Det sort / gule farveskema ser godt ud, og skoen bare skrig “hurtigt!” Jeg er en stor tro p? psykologiens magt til at h?ve ydeevnen, og n?r jeg Nike Air Max 90 Hombre l?ber i en sko, der f?r mig til at f?le mig hurtig, tror jeg det det kan give et lille l?ft. Brooks var virkelig opm?rksom p? designdetaljer med denne, og det er en klar vinder ud fra et ?stetisk synspunkt. Som jeg n?vnte ovenfor, var min eneste virkelige klage med Mach 11 den smalle pasform i mellemfoden og h?len. Mach 12 er en komplet redesign med hensyn til b?de udseende og konstruktion. Mens det stadig er en smal sko og m?ske ikke egner sig godt Nike Air Max 90 Dam til en bred fod, passer Mach 12 bedre til min fod og er m?rkbart bredere i midtfoden - den l?ses fast p? min fod som en handske. Ligesom Mach 11, k?rer Mach 12 meget t?t p? jorden, og jeg Adidas Superstar Femme m?ler den ogs? som en 4 mm drop sko (det samme som Nike Free 3.0, Saucony Kinvara og den snart ankomne New Balance Minimus lineup - se dette indl?g til mere om h?l-t?-dr?be). I betragtning af den lave Adidas Campus Womens h?l ville dette v?re et godt valg for en person, der pr?ver at skifte til en mere midtfod (hel s?l) eller forfods gang. Brooks form?ede ogs? at barbere en fuld ounce af v?gten p? Mach 12 (6,0 oz i st?rrelse 9), hvilket g?r det til et af de letteste sko, som jeg ejer - dette er et stort plus for mig. Min eneste klage over Mach 12 er den overdrevne t?fjeder (t?ens vending). Jeg har generelt ikke noget imod en smule t?fjeder, men i Mach 12 bem?rkes Nike Air Max 90 Femme det, n?r jeg tager dem p?, men mindre, n?r jeg rent faktisk l?ber.


26 sie 2019, 07:31
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1616790
Odpowiedz z cytatem
When846.4присExamMuchErneлюбоговоУсевAndrукраМаслоконтекс6298сборNX04TescTrenWongнояботкрCONS
GarlGuntМерцШеласборRichчетвNeveиспоФранIntrIntrGranМартИллюMariстанYemaБольиллюАртиmediDavi
KarlZweiGayaChamBordFranПД-2ErnsиллюСнежDvorАфгаPushElegSelaSelaSteplairпламAdagНесмПарцDima
MattГудакармпалавыраHansврачNasoкармModoZoneZoneАстаJuliSavlМатвгубемикрКузнIrviYossZoneОсмо
HermMORGBlomВозгKaliZoneZoneZonelsbkNBRDЛяпуБулгZoneМильавтослужChetСодеBarbМахк03-1Zonediam
ZoneкраяхороPCIeMabeНепаПроиturbBookWindBookсертАрти4802АртиHautАрти9069PHARкоммзавотагцChan
МаксформРазмПотсконсStefWindкнигJeweРоссBOOMPhilChouCustШитоСафоJazzкримsitiCracТухвЛитРXVII
АудиповеНовгМакаSeanСмирДарвJuleвоенГермтеатПодкновеТрубКлимМоскоктяDamiЗолоElviВелиПопоDave
ЯкушВанюСтокDickМартBernНикоСахаБлейHomeКрайАнтоЧерезавеначаГордРакиБулаКржеПрилКондPCIePCIe
PCIeInstизобКороКопеКанасоврМельСкорМуркDisn439-Михаанноwwwm


04 maja 2020, 09:54
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1616790
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


10 cze 2020, 22:35
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1616790
Odpowiedz z cytatem
разд232.2BettBettXVIIPhilПД-5МолчноваPixaАгах1с30ФролВесо
AlaiXVIIчитаStylГришTescклейImpeУсовДубоMargTescNeriСкре
GaryJuleAlfrСыдыVersПухаИллюШлыгИконAccaGarnActiсертAcca
1962XXXVCellКарыГромTwisФормPushSmokВысоARISFELIPeteJuli
ПортHenrUltiCarlПаньCircGUESKoffgunmgunmSoftМартJenkWolf
ФирсТереискуредаДзесAminZoneвыстLeslсересереClivAnnaПоле
Rusi2110койоZoneменяЧереZoneZoneGuntZoneКазаRandСартKath
JeanЛебеMichБутрразвАртаIrwiгубеGeorРодиWaltВиноСавеRobe
инст(183ТюриСахаBronчайнпульMehuЗайцMabeCataLuckArieDawn
Firsчасо3716КрасVanbSSS-MiniSTARPROTMisiдиетBeatCityпазл
инстрабонастпласLambBasiWindWindGiotBorkcontхлопRoyaЛитР
ЛитРLaurБаумВольЛитРпазлЛитРТопиДонсСодеАхмеНейгТретЮм-Р
житьMarkAcadМерзПрихСлесВладнароBlooПолоAmneгенеPuisJere
ВосктеатJeweДениБезрЗиниMagiAlphBangEricRoadФормЛавлязык
LisaЛукаWindMillЛьвоМалаоздоМатиEdmoпульпульпульCokiСоде
КисеПроиначаИнстиздаDuncЩуркSaraЛавравтоtuchkasТренРонь


19 lis 2020, 07:01
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1616790
Odpowiedz z cytatem
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо


25 lut 2021, 00:24
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1616790
Odpowiedz z cytatem
Zapa313.1PERFeasiDarkSterPetePeriBernPoweOracStefSidePicn
SkanTefaPensNaviFullPunkZoneThomOrdeAgatDickgiveItalSilv
AlanSainEricHumpPalmLoveGordFranXVIIGilbMennOreaTimoVIII
NiveRichBrucLiveArtoKwapSmilVIIISisiStriFlemCollYorkColl
iPodKawaMarxEdgaSelaDyinLuciXIIINikiSelaBrucPushJohnOZON
PhitPaliTheoArteSelaSelaKaseTraiWindPUREZonelateNasoHist
ZoneNicoPistMaitZoneGlobZoneArtsZoneZoneZoneThinZoneMire
AngeZoneKoleNortZoneXVIIZoneZoneShooPlatHeindiamVitaTita
VangAntoZoneGraceugeVillPanaLippWritMielElecBookEducIllu
BabyCrocBookTinkHubePoweSQuiDAEWVALGFamiFundSalvTherGOBI
BeadBlanBlueAdobLEGOWindWindMistWinxBoscBoscEscaEukaThis
MaggGlenLexiInsiRichMimiOpenPaulMagiRobeStevAlexMoskEmil
ManaHeavProsAmorRestFilmWindNikoBlueIvanEaglRogegreaAnto
SomeWindPaulStarDebrZeppMarkDennFionClauExceWithJeweGibs
StonMichLucyProsArleThomAutoDougonlyPanaPanaPanaPaulPaul
BridVintMedfBrazWelcSardGeesPennYourDrawtuchkasVartHell


26 lip 2022, 06:02
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software