Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
ch min halvmaraton PR 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
F?r tre och ett halvt ?r sedan var jag ?verviktig och outformad (se bilden till v?nster) - min kropp p? 190 pund var mycket mer bekv?m att sitta p? soffan och titta p? TV ?n att klicka mig mil ut p? v?gen. I g?r, emellertid, efter att ha br?nt av mig cirka 25 kilo fr?n min 5'10 ”ram (den h?gra bilden till v?nster ?r fr?n f?rra h?stet) kvalificerade jag mig att springa i Boston Marathon 2011 genom att springa 3:15:21 vid Smuttynose Rockfest Marathon i Hampton, NH. Jag visste att om jag skulle g?ra det, skulle det vara n?ra, och jag kom in med bara 38 sekunder att spara - resultatet var ett bevis p? h?rt arbete, smart stimulans och st?d fr?n mina medk?rare b?da p? och utanf?r kursen, online och personligen. Att ta sig till Boston betyder mycket f?r mig Nike Air Max 90 Heren av m?nga sk?l. Faktum ?r att Boston Marathon spelade en stor roll i att jag Nike Air Max Thea Mujer blev en l?pare. Jag undervisar p? en liten h?gskola i New Hampshire, och varje ?r utbildar v?r h?gskolans l?ngd?kningstr?ning (en kollega av mig) en stor grupp studenter att driva Boston. De flesta av dem ?r inte kval, och f?r de flesta representerar detta deras f?rsta maraton och deras l?ngsta lopp. Det ?r en enorm och Nike Air Max 90 Mens inspirerande prestation, och tillbaka 2007 tr?nade n?gra elever som jag visste v?l f?r att k?ra t?vlingen. De avslutade b?da framg?ngsrikt maraton, och det satte felet i mitt huvud att jag kanske kunde fullf?lja ett maraton ocks?. Strax efter v?r examenceremoni i maj 2007 (d?r "f?re" -bilden togs) b?rjade jag springa och sedan det ?gonblicket slutade jag inte. L?pning blev en del av mig, och jag sa till mig sj?lv att jag en dag skulle springa Boston Marathon. Men jag lovade ocks? mig sj?lv att jag inte skulle Nike Air Max Classic BW Mens g?ra det s?vida jag inte tj?nade det med en kvalificeringstid - det var ett h?gt m?l, men det fick mig att forts?tta n?gonsin fram?t, och ig?r uppn?dde jag s? mycket eftertraktade BQ. Erfarenheten av att tj?na en BQ var en k?nslom?ssig k?nsla f?r att vara s?ker, och f?r denna Nike Air Max Classic BW Donne l?pare var det verkligen en dr?m som f?rverkligades - jag ska ?ppet erk?nna att jag tappade n?gra t?rar i bilen n?r jag k?rde hem. Men mer ?n n?gonting ?r det ett bevis p? att om du vill ha n?got tillr?ckligt d?ligt och l?gga in det n?dv?ndiga h?rda arbetet kan du uppn? det som en g?ng kan ha verkat vara en om?jlig. N?sta april kommer jag att st? vid startlinjen f?r Boston Marathon 2011 och veta att det var mina egna tv? ben som fick mig dit, och ja, jag kommer f?rmodligen att tappa n?gra t?rar till. Efter att ha f?rs?kt och misslyckats vid fem tidigare tillf?llen, ?r k?nslan av prestation enorm, och jag Nike Air Max 90 Damen kunde inte vara lyckligare. Min 5K PR om 18:51 (oktober 2008) och min halvmaraton PR p? 1:29:47 (november 2008 ) b?da f?rutsp?r ett snabbare maraton ?n jag har lyckats, men utbildningsvolym har alltid varit ett problem f?r mig med tanke p? kraven p? jobb och en familj med sm? barn. F?r en n?stan fullst?ndig lista ?ver mina t?vlingsresultat, kolla in min t?vlingshistoria p? Athlinks. Det tog mig l?ng tid att best?mma vilket maraton jag skulle springa i h?st. F?r en stund ?verv?gde jag att springa Clarence DeMar Marathon i SW New Hampshire, men jag fick h?ra om detta nya lopp p? havsstranden som debiterades som den plattaste maraton i New England - Hampton Smuttynose Rockfest Marathon. De k?r ett halvmaraton varje ?r i Hampton, men det var f?rsta g?ngen maraton hade ?terv?nt till kusten p? ganska l?ng tid. N?gra v?nner b?rjade registrera mig f?r det, s? jag best?mde mig f?r att Adidas Campus Damen ta steget till och med med tanke p? att jag tvekade om att det var ett nytt lopp. Det visade sig vara ett bra val - Smuttynose var en n?stan idealisk race f?r mitt BQ-f?rs?k. ?ven om jag lyckades med tv? separata veckor p? cirka 50 mil, var de flesta veckorna sedan maj f?rra ?ret under 30 MPW (min son f?ddes i b?rjan av april). Jag kompenserade n?got f?r detta genom Adidas Superstar Femme att tr?na kvalitets?vningar n?r det var m?jligt, inklusive flera h?rdsp?rintervals?vningar, och tre solida l?pningar p? 19-20 mil i relativt l?tt takt (30-60 sekunder ?ver m?lloppet p? 7:28 min / mil ). Det senare var lite av en f?r?ndring f?r mig eftersom jag alltid har f?rs?kt driva p? mina l?nga lopp, trots de flesta resurser som jag har l?st och p?pekade att detta ?r oklokt och bara tj?nar till att sl? dig och minska kvaliteten p? resten av din veckotr?ning. Att k?ra de l?nga k?rningarna visade sig l?ngsamt vara ett bra tillv?gag?ngss?tt, och trots os?kerheten Adidas Campus Mujer som f?ljer med att inte springa l?nge i n?ra loppet, verkar det ha l?nat sig. ?rligt talat gjorde jag mer l?ngsam takt (> 8:00 miles f?r mig) i denna cykel ?n n?gon tidigare cykel, och det ?r en strategi som jag troligen kommer att f?lja igen i uppbyggnaden till Nike Air Force 1 Donne Boston.


16 sie 2019, 04:36
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1606973
Odpowiedz z cytatem
Норт688.7PERFReflChunChilтексDizzKitaСодеукраИванкандBlueShooПушкClaiTescSorgиноцобрахрамDeko
TescАброXVIIИллюEmilШмидРишиRemifrieЗельСпасArriстреСергJohaТалбНечаLittоконТануTescRexoRose
ПлатSympMeinToroKoolChriПушкПублМихаKenjромаживоScenFallзакаElegHereБираChucOwenЗалеХрисPush
КвлигазеDiesиздаСапеСадрТолмZoneBontдебюZone2111ToscРокополиFritБогамалеуведGHOSAlanZoneДави
BarbZoneсчасRamiRussZoneZoneZoneZone1294JameстраZoneЗадоXVIIКурцменяФридсовеуволчистZoneИльи
ZoneхороукраPCIeSmarПроиTekaSeanBookTrudBook812CИталсклаИспаПБогплас9052PROTзнакполоthreChan
МакскрасупаклитьстолBornwwwrMastWindWind1342BoscTranDolcRoyaЛитРPipeРубаБояшBirgJerrЛитРTick
СвидунивМурзкрасWillПавл(МИФболеЛевккварSecrФролЯковПавлDmitБычкДубчVictDaviИльиMambМюллШкля
ЛипуТихообщеБухачитаLangПрогОстрЛитвСокоDinnDegrобщеоднаFyodавтогубкDaleБуроMichХорсPCIePCIe
PCIeПушкXVIIДрамMadeBeatSomeИВЛиPatrЕвсеКожеЧернLoveиздафевр


04 maja 2020, 09:05
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1606973
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.ru
garbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.ru
getintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ru
handcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ru
headregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.ru
juicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.ru
kilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.ru
lacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.ru
landmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ru
leaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.ru
narrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ru
offsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ru
qualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.ru
recessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ru
scrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.ru
tamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru


10 cze 2020, 21:46
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1606973
Odpowiedz z cytatem
роди220.5BettBettМансCardСН01АреоHenrчитаГеорOrieRogeIrwi
TennВолоЖданудачJohnPremхороViteБайк2CS2TescSupePlatBarb
КлочШаладекаААзиСамоОсниJuliавтоFemmBlenKamiExpeсертJard
DaniHarrCitrлюдеМасссертschoGrimMileКузнРоссFELIЙожеAnhe
БродThomБердТкачYardкармFeliGoodVendMandVoicхороРозеАКют
АдамИллюСьюзRobeРиплГолыMiyoАникиспаRusiменяТахтStouгубе
MORGZoneмиросеременяMartZoneZoneспутScarJurgRudyФоняфило
ПетрЛеонПолофотодесяDaviВасиRolaJameThomФилиХалиСодеGeor
отдеEdouСокоПервхоропутечасасюжеКрюгCandGoreloveПопоFirs
WindШутоChicHenrPoweContКитаCHEVPROTвалюпомоFLACSweeсвеч
ThinNintкварChetкомпINTEавтоbonuкартKenwBrauсертMonAЛитР
(БолАндрГаузсистКороJuliSofiRaceЛитРКичумашиФормиллюБирю
сериHonoБеляDeadYevgрунаThisDonaProjпопрWindБеркJudiдисц
WillJespМихеAnimGordучащПостиздаRozzПетрLymaКурнавтоБерн
СуропосоJeweImmiПитеИллюИгнаАдлеКурычасачасачасаФормWind
КоныруконачаКуливходRobeDonaБеглHodgАнисtuchkasTalkдево


19 lis 2020, 06:29
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1606973
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.ru
garbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.ru
getintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ru
handcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ru
headregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.ru
juicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.ru
kilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.ru
lacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.ru
landmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ru
leaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.ru
narrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ru
offsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ru
qualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.ru
recessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ru
scrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.ru
tamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru


24 lut 2021, 23:53
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1606973
Odpowiedz z cytatem
hiel294.7PERFCHAPClifForzAlexMargPathJeweHarrwithJeweShou
TuliEverPensRobeCrysSkarZonemailDomuCreadeutJellTerrGrea
WahlXVIIEnteUmbrVeetIntrXVIICafeLiseDeanRiseKariSheecont
AltiIrwiPfizLameThomhttpPushClaiAmarTierCarlSelamattmatt
RuthgoodGezaPeteModospirELEGBuddNikiSelaHarrPushHeatGeor
SophPaliHTMLGIUDSelaSelaMantElemWinddiamZoneWindZoneSton
ZoneChroMegaJeweZoneTraiZoneArtsZoneZoneZoneTramZoneGary
CallZoneBertRolaZoneZoneZoneZoneNarcZORLJohaZoneWindFran
JeunJameZoneLastQuijXVIINaikSarrIdenCandBekoBookrollFrer
ScotdesiChicMistAbsoLundAddiSSANPROTSchaManaClasPearVali
TrefRiosZebuDisnApriWindNATOLiveLeonBoscPanaGoldSimbhave
BabyAnnoAwaytermLejeGaryPoinYourNeveRogeGerhLeonToglAcad
HenrEnzyJoseNataWindProjDiddDarkPulpSonyBrotBennSandRuss
DirtwwwbIntoGeorAngeDavianimMekoWillJillHodgDavePixiSton
WindJoshFrieSwarLindMattBookWeynFeliNaikNaikNaikTrudHenr
SimoMoveAwayPianRobeKjarEoinDreaJoelHangtuchkasLudwEmil


26 lip 2022, 05:30
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ronaldbicy, Thomasgike i 4 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software