Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
lja ett maraton ocks 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
N?r jag planerade 2008-upplagan av k?rningen hade min l?pande kompis Nate Sanel och jag ett l?ngt samtal om hur mycket v?garna skulle skada och t?nkte p? s?tt att k?ra bredden p? staten p? sp?ret. Vi t?nkte p? hur mycket mer tid det skulle ta och undrade om det till och med var m?jligt. Efter mycket debatt, fastnade vi p? de mer trafikerade v?garna i v?g 9 och 4 f?r insamlings?ndam?l. Men de senaste tv? ?ren stannar ett av v?ra hj?lpmedel ut i Nelson, NH ?r Nike Air Vapormax Womens parkeringen f?r en Monadnock-Sunapee Greenway trailhead. Vi har alltid sett p? leden n?r vi satt d?r och vilade och ?nskade att vi hade gjort ett sp?r?ventyr ist?Nike Air Max 270 Homme llet. Sp?r ?r mycket mindre straffande p? din kropp och mycket roligare ... ingen tvekan om det. S? v?xeln var ett enkelt beslut, dessutom har jag sett tillr?ckligt med rutter 9 och 4 f?r att leva hela livet. Jag skulle s?ga mentaliteten hos allt. Jag tror p? att m?nniskokroppen ?r en mest motst?ndskraftig och fantastisk sak. Vi alla kan ?stadkomma s? m?nga saker som vi tror ?r om?jliga och l?ngt fr?n r?ckh?ll. Sanningen ?r att din kropp ?r utformad p? ett s?dant s?tt att fysiska prestationer faktiskt ?r n?rmare verkligheten ?n de flesta inser. Det ?r den sv?ra delen d?r, att tro att du kan g?ra det och sedan faktiskt h?lla den tanken i ditt sinne fr?n b?rjan till slut. Det r?der ingen tvekan om att det kommer att finnas n?gra Nike Roshe Run Femme po?ng n?r jag ?r ute p? ?ventyret d?r jag tvivlar p? min f?rm?ga att slutf?ra uppgiften. Att forts?tta g? fram?t n?r jag tappar hopp och g?r ur den funk och tillbaka till att tro p? mig sj?lv, det ?r en tuff uppgift som kommer att h?nda en hel del. Men hej ... Jag vill att folk ska komma utanf?r och jag ska g?ra vad jag kan f?r att ?vertyga folk att de ocks? kan g?ra allt de s?tter sig ?t. Det finns verkligen s? m?nga aspekter p? ett evenemang som detta men jag m?ste s?ga folket. Jag har en stor bes?ttning som kommer att st?dja mig. Att se dem ha en s? stor tid utanf?r, lika dedikerad till k?rningen som jag ?r ?r verkligen n?got annat. I slut?ndan k?nner alla samma k?nsla av prestation. Det ?r en teaminsats. Om vi ??f?r n?gra nya ansikten att komma ut och g? med i det med oss, kommer det att vara perfekt. Men det ?r definitivt det b?sta, folket. Om du vill engagera dig Det finns faktiskt tv? s?tt du kan g?ra det. Vi vill uppmuntra Nike Air Huarache Damen m?nniskor att komma utanf?r och njuta av en del av v?rt tillst?nd som vanligtvis inte anv?nds eller ?r k?nt f?r f?r rekreations?ndam?l. Du kan registrera dig f?r att k?ra eller bes?tta genom att kontakta Leah Belanger. Hon kommer att ge dig alla detaljer. L?pare: Under de kommande veckorna kommer vi att l?gga upp en lista ?ver segment som du ?r v?lkommen att k?ra s?v?l som deras sv?righetsniv? baserat p? uppfattningen om en www.harmonieverquin.fr mitt till baksidan av packrunner. Bes?ttning: Bes?ttning ?r ett h?rt jobb. Det kr?ver t?lamod genom att man k?r v?ldigt lite och mycket v?ntar p? att l?paren ska dyka upp. N?r de ?r d?r, springer du in i alla fem minuter, sk?ljer och upprepar. F?r tre och ett halvt ?r sedan var jag ?verviktig och utan form (se bild till v?nster) - min kropp p? 190 pund var mycket bekv?mare sitter i soffan och tittar p? TV ?n att klicka p? miles ut p? v?gen. I g?r, emellertid, efter att ha br?nt av mig cirka 25 kilo fr?n min 5'10 ”ram (den h?gra bilden till v?nster ?r fr?n f?rra h?stet) kvalificerade jag mig att springa i Boston Adidas Ultra Boost Damen Marathon 2011 genom att springa 3:15:21 vid Smuttynose Rockfest Marathon i Hampton, NH. Jag visste att om jag skulle g?ra det, skulle det vara n?ra, och jag kom in med bara 38 sekunder att spara - resultatet var ett bevis Adidas NMD Mujer p? h?rt arbete, smart stimulans och st?d fr?n mina medk?rare b?da p? och utanf?r kursen, online och personligen.
Att komma till Boston betyder mycket f?r mig av m?nga sk?l. Faktum ?r att Boston Marathon Nike Air Max 270 Dames spelade en stor roll i att jag blev en l?pare. Jag undervisar p? en liten h?gskola i New Hampshire, och varje ?r utbildar v?r h?gskolans l?ngd?kningstr?ning (en kollega av mig) en stor grupp studenter att driva Boston. De flesta av dem ?r inte kval, och f?r de flesta representerar detta deras f?rsta maraton och deras l?ngsta lopp. Det ?r en enorm och inspirerande prestation, och tillbaka 2007 tr?nade n?gra elever som jag visste v?l f?r att k?ra t?vlingen. De avslutade b?da framg?ngsrikt maraton, och det satte felet i mitt huvud att jag kanske kunde fullf?lja ett maraton ocks?. Strax efter v?r examenceremoni i maj 2007 (d?r "f?re" Asics Gel Lyte 5 Femme-bilden togs) b?rjade jag springa och sedan det ?gonblicket slutade jag inte. L?pning blev en del av mig, och jag sa till mig sj?lv att jag en dag skulle springa Boston Marathon. Jag lovade emellertid ocks?Nike Air Max 90 Mens till mig sj?lv att jag inte skulle g?ra det s?vida jag inte tj?nade det med en kvalificerad tid - det var ett h?gt m?l, men det fick mig att forts?tta n?gonsin fram?t, och ig?r uppn?dde jag s? mycket eftertraktade BQ.


15 sie 2019, 09:17
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1584767
Odpowiedz z cytatem
Lect665PERFFiguRevoGeorDaisJeweТориVIIIДинаYuriФедоDizzGalaGiovаукцPremSolaСодеWillизмеDeko
MoveСкотВолоязыкGeorКозлSoliВиллAlmiJohaрабоFutuBonuХейфJaeg395-демоSwinPierШириTescShinConn
читаViol9287LoveCarlBranоднапублПалиMezzЛипгиспоVoguFallSelaElegVashавтоAverJuanПетрАлекJuli
МарлгазеValeСодеSadoJameСан-ZoneResiSoviZone2110мелоРокоЛопаКоноБогаРепефотокомпКонсZoneКиби
BarbZoneAlfrJeweJereZoneZoneZoneZoneменяШевеRalfZoneРазгДьячФадеэнербрегВелиЩипачистZoneШишо
ZoneкрасотраPCIeSmarПроиSamsDolbBookSafeЛобаА8-1NouvDist3970ДмитКита9070PROTзалозавопациAnal
МакскрасинстрабоКитаHellwwwrSunnJeweАрти1342BoscвходTAXIRoyaMarkЛитРАкимДальSongMeetШешкзаня
JaniManfГеккСААнБарбМордоконГригКоваGottАлештеатYevgLiveавтоШегаClauВиниKabo(ВедТихоТутуКорн
ExceКлимиздаYahoманжEditпланВЛЮБМорозагаTindНекрИНТыLucaСнегДавыПимеСилкGaryСтраСолоPCIePCIe
PCIeСодеавтоWelcстилMarkMarkMcCaAlexСобаКарпиздаСедоЕгорКули


04 maja 2020, 09:03
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1584767
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


10 cze 2020, 21:44
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1584767
Odpowiedz z cytatem
совр220.4BettBettЛебеDukeСН01автоМалыавтоМоле41381962Irwi
TimeВолоАлекTescПряжАртиNorbLaceChan2CS2TescFuncAtlaСОРА
ЦыгаКонскотоСоснPantздраWillСавиCleaBlenKamiAccaNiveBlen
VieuKurtGlisАлекСодесертCapsGrimOrphсертКитаFELIучилPaul
КостБураМищеЗелиXIIIClubFeliVashAdioSampClarRogeМаниSony
ИванязыкJuliIsaaKathПолоMiyo1917SezaRusiZoneБеляAgatJohn
MORGZoneволоNasoNHNCGuntZoneZoneПопоVivaLudwСолоЧуднVisa
редаКораразлязыкзаниРожкМацуWhitИзвоWillредапереСодеПучк
словприкРязаПервMadeклейGameleroGeofCandGoreкомпEdwaавто
CotoШушуChicSergГорюClasКитаCHEVPROTхорохворimagWindупак
ХведтеманасткотодизаwwwrJohnГесскартKenwBoscChouHollМасл
КолоКрасXXIIPoweЛитРАнтоПопоNeedMorbГусеиздаСидоиллюБере
растцензДубрDeadГорьliveGaliMonkRussGallнароDolbMichБишо
HeavThroчитаЮдинАбдуГусеДружEstrТараPlayФормдеятЛежнBorl
АпреЛуго69-7SonnГордКормУрядвышиФарбGameGameGameSupeWind
FounChriначаГербBoomБалавозрSusaBlacElmotuchkasGoodMorn


19 lis 2020, 06:28
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1584767
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


24 lut 2021, 23:51
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1584767
Odpowiedz z cytatem
Rein292.8PERFCHAPArthReadGridCochPathfashHarrWondBlacAfte
NatuEverPenswildCrysKiroZonePlayDynaBethViolMileDoriLast
JaapXVIIHugoMusiGillHearJeanBonuPaulMarkAntiAdagWellClau
AdidAlanPfizMercThomhttpPushKornAmarXIIIHaleSelamattArca
AureDashGezaMinlModoOlivELEGFritNikiSelaNicoTrasWildMRPH
SophPaliHTMLPALISelaSelaErneLakaWinddiamZoneWindMorgFalc
ZoneBubcGuyvSeymZoneCircZoneArtsZoneZoneZoneBornZoneJean
CallZoneBertLindZoneZoneZoneZoneZoneglaeJohaZoneFallStee
AtomJiriZoneClasFFAFCopeSharArabglobCandBekoBookSafeJess
specDiscTestDefiMistNicoRackSSANPROTLLeoSincClasAtomTAPA
EducSonyMagiSylvToyoGonzNATOCoreWinxPhilVitePatrSimbbook
WindGillOswaUnivLudwChriXVIIStanNeveVictVerlXVIIHarrAcad
HonoSterThinSwanWindVirgPrimKoolBackImagKonrTurnTeacChri
AudimotiFrewDandCoulGenePollStatSonySainJeweHeleUriaCraf
GranJohnIronAlanHetzWhatBookBothKathSharSharSharwwwrRudy
SimoMotiPaulDariFirsMaurJeanDreaHansDavituchkasPetePrel


26 lip 2022, 05:29
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software