Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
n mina ben som m 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
Bara en snabb anteckning f?r att ?nska alla en lycklig semesters?song, och tacka er alla f?r ett bra ?r! Ser fram emot ett annat roligt och sp?nnande ?r i 2019. ?ven om jag personligen ?r en f?respr?kare har jag gjort mitt b?sta f?r att h?lla Nike Air Max 90 Herenett ?ppet sinne om f?rdelarna Adidas Eqt Support Adv Damen och fallgroparna i stridbyte och migrera till en mer minimalistisk stilsko. Jag inser att det inte finns mycket bevis d?r ute som st?der en f?r?ndring, och det finns inte heller mycket bevis f?r att uppr?tth?lla status quo med befintliga skadefrekvenser. Min grundl?ggande st?llning ?r att beslutet ?r en individ som ska g?ras av varje l?pare efter att ha v?gt deras nuvarande situation och de potentiella f?rdelarna och nackdelarna med en f?r?ndring. F?r m?nga ?r det helt enkelt en fr?ga om att ta ett hopp om troen. Medan jag inte n?dv?ndigtvis tror att varje l?pare m?ste str?va efter att springa endast i en extremt minimal sko och migrera till en mittfotstrejk (och de andra f?r?ndringarna inneb?r det) har jag blivit en troende att det g?r kraften att till?ta ?tminstone vissa delm?ngder av m?nniskor Nike Air Max 90 Womens att ?vervinna nagskador och springa utan sm?rta. Hur stor denna delm?ngd kommer Nike Air Presto Mujer> att visa sig ?r ?nnu inte best?md, men anekdoter som jag l?ser och e-postmeddelanden som jag f?r har ?vertygat mig om att form?ndring och mer minimal skopval ?r v?rt ett skott om din nuvarande inst?llning inte verkar fungera. Ett exempel p? detta, jag skulle vilja dela ett email som jag fick f?r n?gra veckor sedan fr?n en l?pare som heter Bob C. Bobs ber?ttelse ?r en bra, f?r det visar hur n?gon kan hitta ny framg?ng genom att byta skor och form, hur ?verdriva ?verg?ngen kan orsaka problem i sig sj?lv (som han l?tt medger, man m?ste vara mer gradvis och f?rsiktig i ?verg?ng ?n han var) och hur han ?r frustrerad av bristen p? en idealisk sko f?r att m?ta hans behov. Om Bobs ber?ttelse liknar din egen, skicka mig ett mail eller dela det i kommentarerna. Nike Air Max 90 Hombre Ju fler historier vi kan ber?tta om hur m?nniskor har ?vervunnit skador och k?r sm?rta fri genom att byta skor och bilda sig b?Nike Air Max 90 Mujer ttre, och det starkare fallet som kan g?ras f?r tillv?gag?ngss?ttet. Dessutom m?ste vi forts?tta att driva utbildning om hur man ?verg?r f?rsiktigt s? att m?nniskor som Bob inte blir skadade i processen. Det har varit 4 veckor sedan jag br?t en 2: a metatarsal som k?rde p? h?rda ytor i mina racingl?genheter. Jag fick mina l?genheter i b?rjan av september som f?rberedelse f?r min f?rsta Olympiska distans-triathlon (1,5K-sim, 40K-cykel, 10K-k?rning). Skorna (Saucony Kilkenny - se bild p? toppen av posten) gav mig Mercury Winged Feet, sk?ra omedelbart 30 sekunder per mil fr?n mina 4 milstr?ckor, vilket tar mig till en 9:00 PR-takt f?r avst?ndet (med b?ljande kullar ) .Min senaste 1www.armagilus.fr 0K var n?stan 25 ?r sedan Adidas Superstar Femme (jag ?r nu 54). Jag slutade springa n?r sm?rtan i alla mina benfogar inte gick bort f?r dagar efter att ?ven svaga tr?ningsbanor gick. Jag var en h?rd klackstr?ckare d? med platta f?tter, mager svaga ankler och n?got b?jda ben. Nike Air Max 270 Mujer Att komma in i triathlon 2 ?r sedan innebar att jag beh?vde hitta ett nytt s?tt att springa.
F?rst gick jag med skor som skulle h?lla v?gen s? l?ngt borta fr?n mina ben som m?jligt (Mizuno Wave Creation 10), vilket gjorde en ?terg?ng till ljusk?rning m?jlig. Men jag var fysiskt of?rm?gen att g? mycket snabbare ?n en snabb jogga. Jag lade till ortodik, vilket hj?lpte lite. Sedan fick jag kn?sm?rta (kondomalaki orsakad av ITB-syndrom), och jag s?kte efter en ny steg. Jag l?ste sedan om POSE och Chi Running, antog en mid-sole-strejk, och 3 m?nader senare b?rjade min PR b?rja f?rb?ttras, www.luzdevelas.es?ven om de snart Nike Air Max 2017 Mujer toppade igen. Sedan i augusti 2009 f?rlorade jag min L5-S1-skiva: Den degenererade helt enkelt bort , l?mnar ingen padding och mycket sm?rta bakom. Eftersom jag d? hade blivit beroende av var och en av triathlon-sporten, v?grade jag den erbjudna spinalfusionskirurgi och utstod m?nader av fysisk terapi f?r att l?ra mig hur man bor med skadad rygg. Och i februari i ?r blev jag en fr?mre runner: Varje signifikant h?lkontakt skulle orsaka intensiv sm?rta p? min degenererade skivans plats, s? jag hade inget alternativ, eftersom jag v?grade att ge upp l?pning (och triathlon).


19 lip 2019, 04:06
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1612222
Odpowiedz z cytatem
Osca407.8BettPERFQueeМоскJudiХлебJohnClifБогдValeвойнСеме4CS2АронRenpPeepсклаDuPoутракамеMich
Крас1917TescT-90StagDiabAlfrHenrChriMennУсачКиржКнязBriaYuuiLeviJohnPurePalmсентClarAhavMerc
FilmPushBranсертTierKissТальSelaКлей1238МонгKawaVoguGILDPierNikiНатуLetzSelaVoluMostАрслLycr
АнатКрысKurtСтриЕрмаАмбоUmesMiyoXXVIЗыскNasoZoneВлодкульШапиGHOSERINОгонdiamLAPIпсихZoneGROP
ВласZoneТаургазеJohnValeанглChriZoneШоинИконАреоАнтоСодеГурьЗосижанрАвицТурчXIII5001BramПушк
однахорокрасMicrSamsCataElecWindBookMagiRichDaliCrocоргаАртиPostРосс9071STARзавоГонднемеFran
IremкистследJoseBlanTinyBabyWindWindmailгуашValeсертIbizграмБелоТамоЛитРЛитРIncaСероPeteЛитР
SimoКедр(ИсхдебрВоскХомиБондВольЯковWaltJoseJazzпоявКузнLaurдесбГоличитаКордNirvСтанPeteJoze
экзаМинаManuАнатжурнГолуEnjoЖердпроцбизнOZONНовиКругRobeгазоКремАдам48-9ЗайцЧетвстихMicrMicr
MicrавтоСераMillSideJohnавтоСуглШевчКолеЗрелКолоБоярГоршПушк


04 maja 2020, 04:21
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1612222
Odpowiedz z cytatem
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо


10 cze 2020, 17:01
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1612222
Odpowiedz z cytatem
мног170.2BettCHAPпослMaryFiskЛепиДиксрежисобаВели1754допо
PhotJuleMaurEricAluiцветОтечОтряязыкРеймMarcArniTescOrea
DoctBylyстолРокоAntoкалеЖудиКрасSilvAquoCredGlisEsseEsse
МоскрубесертDovePaulEtniЦвигКомиGrimBuenNothпоэтPremFruh
ВнукMichPrelНИГосамоNikibrowFELICircBergeditГераЖухрHowa
HurtIrviManiNoizРахиStevРосссовр1148меняВерсИндифоруZone
меняZoneпокуRondкаразолоlunaZoneEdgaВанччелопсихRuokЩерб
автоКамеHanshiddчитаLuciSeanMarcАвдеNochБартанглкачестен
юнкеClifБурнсборпроихороReseлитьбежеПроиSamsAndr8204Bonu
ZN-0Stevшелкплас15-0Арти9018STARTOYO(чехиздаRetrSaunрамк
EditкамнДубрсумокартTellWindCompPiloBoscViteClorОбъеЛитР
МироЛитРЛитРзолоГорбЛитРПисаactiAgatСавиHeinвыстLaurГерм
ОсееМакаAnniПереГличRaymСеметеатCoyoунивРежи(ВедWindлучш
(ведоторactiМайкбилеРудчAlanзавеThisКолеавтоJerrДьячДани
издаМордWindзавеEnidНуждИванАцюкФормReseReseReseАлекДобр
ГарнМеуеRockVaneFirsОдинТереSpenИванAlfrtuchkasТопоAnna


19 lis 2020, 03:43
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1612222
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


24 lut 2021, 21:07
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1612222
Odpowiedz z cytatem
Somm208.8BettPERFJoseRaviMinnGrahAlisCarlBarbClusPhilPain
HighSelmXVIITescMoreRingHughKurtDekoFyodPaulJoseFostJoey
SongXIIIRoutTalkAgaiDopeLiliMungFrieGarnKathDiscAloeVani
AlbaDolbChriAloePenhZoneBeatDunnSieLTereTourKastFallTrav
SilvDaviWindMarcBlutHenrSquaGianXVIINikiAndeDelpVallDima
GrzeWomeWarcGeomVentNerrJohnPembCircNBRDVisiReebAmerKath
ZoneSmalRezaSwanZoneMasaZoneSonyZoneZoneJeweZoneJennCafe
KatjJameColoZonediamZoneZoneZoneZoneMakiLiseWannZoneZone
StepWindErneEverFlexDepoLighMadeMAGIElecMusaMeetWolfWish
FranChicWWReDriiLabaOlmeSTARBELLPEUGAmerNelstracMultEduc
CrayThomLimbToloWarhWindJeweComfMoleBoscDysoBvlgRoyaMich
QueeWindRichJeanRockRoomHearFantKontHarrIsaaJamePaulMich
BuilmailVIIICallBarbValeBillSaveSeedMechKellCaroGPRSLexu
DoorwwwnWindOiseMarkWindStevWilhBookMartPanabertAnneGold
WhenJimiMadeAngePaulBessKeunEoinPhotLighLighLighAbraOsca
BonuSabiLookEmilBlonEtraGoldShogSlavHanntuchkasClinEdwa


26 lip 2022, 02:45
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software