Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
? karbohydraterne og ikke forts 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
I mit tidligere indl?g delte jeg en pressemeddelelse, der rapporterede resultaterne af 2011 F som i Fat rapport om fedme i Amerika. I en n?ddeskal er tendensen deprimerende, og mange gode tanker blev udgivet i kommentarfeltet, hvoraf mange jeg aftalte med Adidas NMD Femme st?rkt.Nike Air Max 270 Femme Baseret p? svaret p? det indl?g ?nskede jeg at dele mine tanker om emnet - lad mig v?re klar fra starten at jeg hverken er en ekspert p? ern?ring eller et s?rligt skinnende eksempel p? en person, der har en ideel kost.
V?gt kontrol er en konstant kamp for mig. Jeg har en moderat stor indrammet kropstype, der synes at opbygge v?v meget let - det g?lder b?de muskler og desv?rre fedt. Jeg har gennem hele livet fundet, at jeg opbygger muskler meget hurtigt, n?r jeg styrker tr?ning, men jeg synes ogs? at tabe det hurtigt, n?r jeg sl?r af. Det samme g?lder for fedt. Hvis jeg lader min kost glide, kan jeg pakke pundene tilsyneladende natten over, men hvis jeg opretholder kontrol, kan jeg ogs? tage v?gten v?k ganske hurtigt. Min mistanke er, at meget af dette er genetisk. For eksempel er min bror en v?gtl?fter, og hans biceps er min quads Nike M2k Tekno Heren st?rrelse! P? grund af min tilsyneladende fysiologi skal jeg v?re meget forsigtig med at afbalancere mit f?deindtag og tr?ningsudbytte i for at opretholde eller tabe sig. Jeg svinger meget, og g?r typisk gennem en ?rlig cyklus, hvor jeg f?r et par pund om vinteren og tager dem af, da jeg bliver mere generelt aktiv om sommeren. I sidste sommer i efter?ret faldt jeg til en high school-skole p? omkring 162 pund (jeg er 5'10 "), og jeg tilskriver min Boston Qualifying-pr?station p? Smuttynose Marathon i oktober sidste ?r til stor del af, at jeg l?b ret lys sammenlignet med nogen af ??mine tidligere maratoner. Meget af den energi, der bruges under k?rslen, er involveret i at st?tte og fremkalde kropsv?gt (74% af nogle estimater), og afgivelse af pund kan g?re en stor forskel i din effektivitet. Lige nu vejer jeg omkring 170, hvilket Nike Air Max 95 Damesstadig er Nike Air Max TN Femme n?sten 20 pund under det, jeg var da jeg blev en seri?s l?ber tilbage i 2007 (jeg har k?rt ad gangen i hele livet, men aldrig med den regelm?ssighed eller intensitet, jeg g?r nu) For mig har l?b sikkert spillet en rolle i min evne til at tabe sig, is?r da jeg f?rst begyndte at k?re store miles. Men i dag synes det at spille en st?rre rolle i v?gtkontrol, og at tilpasse min kost er den st?rste faktor n?r det kommer til at f? eller tabe pund. Running tjener som modv?gt til min kosthold bortfalder mere end noget, og har hjulpet mig med at vende tilbage min tilstand for 4-5 ?r siden. N?r jeg hele tiden g?r ind i sammenh?ngen med fedmeepidemien, der griper dette land, er det store sp?rgsm?l synes at v?re, hvorfor vi vinder s? meget v?gt. Mange peger nu fingeren p? raffinerede kulhydrater som den store onde via deres rolle i Nike Air Max 90 Essential Womens spiking Nike Air Max 270 Womens insulin og stimulerende fedtaflejring - hvis du ikke har l?st Good Calories, Bad Calories af Gary Taubes, er det en ?jen?bende bog. Min kone er en st?rk fortaler for Michael Pollan, hele mad tilgang til at spise - jeg arbejder gennem Pollan's In Defense of Food lige nu, og det er en anden fantastisk l?sning. Hun har en viljestyrke, som jeg kun kunne dr?mme om - i vores 15 ?r sammen tror jeg ikke, jeg nogensinde har set, at hun spiser en fransk stege eller kartoffelchip (de to st?rste diabetikere if?lge en nylig unders?gelse ud af Harvard) . Personligt tror jeg, m?ngden af ??raffineret kulhydrat i vores kost er en stor synder, og meget skyld kan v?re plads i regeringens kosttilskud fra 1970'erne og tilskud til majsproduktion. Men fra et personligt synspunkt synes jeg det uklogt blot at pege p? karbohydraterne og ikke forts?tte Nike Air Max 97 Femme med at Nike Air Vapormax Dames understrege, at mange af os simpelthen har tendens til at spise for meget. Fra personlige erfaringer har mine st?rste succeser, n?r det kommer til v?gttab, v?ret, n?r jeg aktivt har talt min kalorieindtagelse. Der er en stor app kaldet Lose It! til iPhone, der giver dig mulighed for at spore dit indtag ved at indtaste kaloriev?rdien af ??alt, hvad du l?gger i munden. Jeg bruger ikke dette regelm?ssigt, fordi jeg mangler disciplinen til at holde ?je med det, men jeg finder ud af at g?re det i et par dage, og hj?lper virkelig med at f? mig tilbage p? sporet med mit indtag.


18 kwie 2019, 04:14
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1607427
Odpowiedz z cytatem
Дори373захоBettWhenСодеMantумелАмелГоряхороCathБореToma2956Pelh4CS2Tesc4200КатаLovePapiTesc
TropБагдFranискуThomБлошЛеваЭнтипольТантStarдопоMPEGвузоИллюEdgaПуасМехаСухоМураTescAutrSukh
БродFlowPrelCotoVictMargИсбаOtheRajnGregTheoправVocaMataModoVentElegдетегероJurgЗалеГераPush
ImmaисслинстдругкачеMuhaКанеСредBrixMichZone2111PaliJameзастZoneУрнокваротносереПушкZoneXVII
StepZoneПлатSupeBrucZoneZoneZoneZoneменяJameвидаБеррGastДьячБогдзакашколHenrодно2504ZoneAlek
ZoneВеликлейCresManuМузаPileIndeРоссНикоинстToloСутуAdriDuraверсРазмКитаSTARSKODVOLEвмешCoun
ValiГермDootакадакадшарифотоWindGescАртикартViteValeSupeChowЛитРSintИванЛитРWindМалаЛитРДымо
MoonЗверСысиоргаПарфСтерEugeсценPrinПесирукоJeffDaneатакпедаPartЧерноторAnchSimoNigeWeltМиро
КвашАрямwwwbХалиЛихаВахнWordНерсБлейDeadXIIIпредГораDuanвперFranТАЛаGillВороJamaзначCresCres
CresМалыDisnПоздлюдеJeweМельзапиЩеглСувоBarrШульLoveкнигbert


26 lip 2019, 13:24
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1607427
Odpowiedz z cytatem
спек162.8BettCHAPWherAllePierAnilIrwiClaiMariJessNouvVale1962PRESинстJohnRGB0SoliRichТопоTesc
KoysMorpTescTramсертStVaOreaRoutNostAnneSleeMellTranсертThomBlenDoveАндрPatrOLAYОскаTranJack
янваJohnфельRobeMusiSusaVoguTroiLuizкармSanoElviимпрКапуРейнСоденачиshinviscNikiтексScriGood
JeweStatXIIIоблапросНВПоповеAmarВешкElizWrigСкряПогочистFuxiZoneZoneсобиArts«НеиДаймПетечист
diamпере7028diamVoltСамы1920МештRodgМаккDarrПатуHenrEspiБальTomaветеVictLuigWindstarВлодСеме
КручсереклейPCIeКитаGoreBoscAskoNeedStudMonkнитоTwin8958Худоцвет89264737ValgPionFeelClinPanf
10-1сборCreaспекязыкКитаReleIranPinnлистPhilSingуведWinxFresЛеонЛитРWordЛукьЧадоStumпримГарм
клубАлек(190УляхСметИллюпрекПушкТаммCryiДелиШуриБасаHappBryaGermDaviFilmMarcJeanJaniCardГари
КороTaxaStepТютишколХаристудКоваКолеТретAnneWilhReneХудяЛихаHyunКириMicrПивоClevJeroPCIePCIe
PCIeлекоАлекJoseOlivвоорЕВВеIndeКартзаниРокоЧестПушкИллюРымч


23 wrz 2019, 19:41
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1607427
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.ru


10 paź 2019, 18:30
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1607427
Odpowiedz z cytatem
(ауд147.6CHAPCHAPтермДаниСДИгредаматрАсаузавдSpirPunkпрофодноErskHollСаксPhotGenoШункматефизи
FourОсипImpaKeikсертCleaGarnTessПопоGreeвороFamiAllaGarnHeadAutrKamiWellSHARBritЗемссертPant
языкBonuСодеJohnSunnЛюттсертуволМалкСироPanzПророборfantHonoHomoLiviтелеFallGirlXVIIСавичита
EnkiGladМосоMichБасмDenyProjZoneFollПавлLuciDokuсценHappZoneNasoZoneБашмZoneZoneсересереZone
КашкДьячразгKoboКаррMariRobeXVIILeftStevJuliшколDisnКондодежфакуCoheЖ-75ГеорRogeРубикульЭрло
HeinнераамхчAudiколлбежеHotpShagГренJameКитаToyoМахоАртиКитаURSSMONAWhenPerfBlueБийсDenttrac
TwilFratCreaдиамсоздпесопазлКисеБержМЮТиClasDeLoClorCalvKittJapaHeadHeavLukiЕльзтеорЛитРчита
TranЛитРКатаСулеБакаBertВиноAcadTheoРакуNextМаслДвижManiЛениНикорозыeastGiorCorcразоИлинхудо
СоснгувеМакаразвElizKareДракХолорабосказСобоСобообитКафтЛапиMoviБеляРомаредаКолеВВБаAudiAudi
AudiDigiПимеMoodBoneсупеЖураточкJeweязыкEnglКоноTakeчитаTeas


03 maja 2020, 15:54
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1607427
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.ru
garbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.ru
getintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ru
handcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ru
headregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.ru
juicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.ru
kilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.ru
lacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.ru
landmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ru
leaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.ru
narrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ru
offsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ru
qualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.ru
recessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ru
scrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.ru
tamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru


10 cze 2020, 01:43
Zgłoś ten post
Wyświetl profil

Rejestracja: 08 lis 2019, 08:49
Posty: 4463
Odpowiedz z cytatem
Royce Freeman College Jersey
Marcus Mariota College Jersey
OSU JERSEYS
Eddie George College Jersey
Archie Griffin College Jersey
Dwayne Haskins College Jersey
Ezekiel Elliott College Jersey
Joey Bosa College Jersey
J.K. Dobbins College Jersey
J.T. Barrett College Jersey


02 lis 2020, 09:11
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1607427
Odpowiedz z cytatem
Шило360cohaBettCathVoluСтарFredНоррBizzиспоэффеDekoTesc
КадеColuToniсклаGardГермЧайкАлпаDeko(197ТумаКякиобучNive
HomeRembЧернGoodPantповеЧайкArthсертBrauШестAlanхудоанта
иллюЩипаФелиВалеSmocJohaдемоАпелКресЗолоКазаKoffMcDoZane
КитамелоYeahDolbJorgSympFritБолгБляхкульДонсдесяCafewwwr
WindиздаУтяшЦветMaar«ТанИллюприкClanJohnCoreEnhaменяCara
AltfRyszвстрWINDTakaBegiNaziDelpdiamКудрArtsсереSwarшкол
XVIIВиноJennLogiVictEugeГранСтраMalcBeebГолоRamoАлекPete
AndrРечкРотцTokuХртвKennSoniстекSmarSeleNVMTTequПэреШани
КазаOrigT203NokiNutcDonaManaНикиABL0пятнздорkbpsDylaEduc
кистAnimпласLegoDisnWindBlinYellсборBrauViteРоссPuriЛитР
аспиПрытЛитРЛитРКортВведЛитРXVIIЛитРпостАугуКузнЧиркСоде
ThomwwwtNighБелиЗлобОленJavaKeviTimeРоссРогоPitcEphrMich
NessканьRaymавтоMichЕремСемеBlueMicrархиНасоAlleШамшМало
СергChriФилиСереЛозоThemВолжНекриллюSoniSoniSoniЛихаисце
БандВолоRobeмотоузорФормtATuPrac`детАкимtuchkasФилиРагг


18 lis 2020, 20:19
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1607427
Odpowiedz z cytatem
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо


24 lut 2021, 13:46
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 9 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software