Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
p zoek bent naar een niet-traditionele 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
Met enige zekerheid kan worden gezegd dat het jarenlang dragen van schoenen met opgeheven hielen onze benen en voeten heeft aangepast aan de aanwezigheid van een hiel, en de overgrote meerderheid van de hardlopers zijn nu hielstakers (zie Hasegawa et al. 2007; Larson et al., 2011). Als gevolg van musculoskeletale acclimatisering aan hardloopschoenen met dikke hakken (met name op plaatsen zoals de achillespees en kuitspieren), kan een bepaalde mate van hiellift voor veel hardlopers een noodzaak zijn om letsel te voorkomen, tenminste als ze overgaan op meer minimaal schoeisel. Het is om deze reden dat ik een reeks schoenen met betrekking tot hun Nike Air Max 90 Womens hiellift in de onderstaande selectie heb opgenomen. Sommige Nike Air Vapormax Womens mensen kunnen prima migreren naar een zero-drop-schoen (dat wil zeggen, geen hiellift), terwijl anderen misschien wat tijd nodig hebben om over te stappen als dat hun wens is (en ik dring zeker niet bij iedereen aan om minimalistisch te gaan - het is een persoonlijke beslissing die een aantal potenti?le verwondingsrisico's met zich meebrengt - zie mijn post over de voors en tegens van blootsvoets rennen voor meer hierover) .Wanneer het gaat om het kiezen van een hardloopschoen, geloof ik sterk in het adagium personen met onze eigen behoeften, of zoals welsprekend door Burfoot in het bovenstaande bericht (onder vermelding van George Sheehan): "We zijn allemaal een experiment van één." Gegeven dit, ben ik een sterke voorstander van grotere variatie in schoeiselkeuze voor Nike Air VaporMax Dam mensen die sterk verschillen in hun voorkeuren / behoeften www.marmarisco.es voor schoenen. Mijn basisfilosofie is dat, om Burfoot nogmaals te citeren, dit keer uit de Summer Buy Outside Guide, "Alle hardlopers in zo min mogelijk schoenen moeten rennen." Ik ben een voorstander van minimalisme, maar ik zie mijn rol niet om aan iedereen te vertellen wat ze moeten dragen (sommige mensen lijken het wel goed te doen in schoenen zoals die hierboven afgebeeld). Ik zie de overstap naar minimalistische schoenen als een optie die een hardloper heeft als ze het willen proberen - als je goed loopt in meer traditionele schoenen, is het waarschijnlijk het beste om gewoon te blijven met wat werkt! Ik zou dit heel eenvoudig beantwoorden door te zeggen dat rennen in een minimalistische schoen een middel is om een ??doel te bereiken. Het einde is een verbeterde hardloopvorm waarmee je hopelijk het hele leven effici?nt Nike Air Max 90 Mujer en blessurevrij kunt rennen. Echt minimalistische schoenen zijn bedoeld om u te helpen uw vorm te ontwikkelen door uw voeten en benen te laten werken zoals ze waren bedoeld zonder uitgebreide dempings- en / of bedieningsapparatuur. Met andere woorden, het doel is om na te bootsen hoe je zou rennen als je op blote voeten was - kortere pas, snellere cadans, middenvoet / voorvoet footstrike (of minder uitgesproken hielaanslag). Bekijk de onderstaande video om het looppatroon van enkele van de elites uit de Boston Marathon van 2010 als een voorbeeld te zien (en ja, er zijn hier enkele hielstakers) De bovengenoemde voordelen voor het veranderen van passen kunnen ook worden gerealiseerd (vrij goedkoop, en waarschijnlijk effectiever zou ik kunnen toevoegen!) door eenvoudig op blote voeten te lopen (ik heb zelf een paar keer op blote Nike Air Max 2017 Donne voeten gelopen - zie video hieronder), maar om redenen van zowel Nike Air Max 270 Mujer praktische als persoonlijke smaak (en enig letselrisico), is op blote voeten niet in beroep gaan voor elke persoon - vandaar de waarde van een minimalistische schoen. Hoewel ze misschien niet perfect op blote voeten rennen simuleren, kunnen het verminderde hiel-voorvoet differentieel en meer minimale kussen in een minimalistische schoen je helpen om de uitgesproken hielaanslag en het overschrijden van gang die zoveel lopers kenmerkt in moderne hardloopschoenen te voorkomen. Mijn doel in dit bericht is daarom niet om je te vertellen wat je moet dragen, maar om enkele opties te benadrukken die er zijn als je op zoek bent naar een niet-traditionele (in de moderne zin), meer minimalistische schoen. Sommigen zijn het in sommige gevallen misschien niet eens met mijn Adidas Superstar Mujer classificatie, en dat is prima, maar ik zal beginnen met een kort www.emilytorino.it overzicht van wat ik persoonlijk zoek in een gereduceerde of minimalistische schoen, zodat je weet waar ik vandaan kom. Ik heb een hele post geschreven over hoe ik minimalistisch schoeisel definieer, maar om mijn mening kort en bondig te beschrijven, zie ik een minimalistische schoen als een schoen die de blootvoets conditie beter benadert. Als we hardloopschoenen als een spectrum beschouwen, heb je aan de ene kant helemaal geen schoen of op blote voeten. In de blote voeten worden demping en stabiliteit geboden door de inherente kracht en controle van de voeten en benen, worden exteroreceptie / grondgevoel gemaximaliseerd, er is geen extra gewicht op de onderste extremiteit, de hiel en voorvoet worden op hetzelfde niveau op de grond, is de spreiding van de voet niet Nike Air Max 90 Hombre beperkt wanneer deze contact maakt met de grond, en Nike Air Max 270 Damen flexibiliteit wordt alleen beperkt door de structurele beperkingen van de voeten van een individu. Zo zullen meer minimale schoenen:


18 wrz 2019, 04:19
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1613274
Odpowiedz z cytatem
чело83котоCHAPNortфотоАлпаMartGoinAlanдругМутаЭлиаMichАртиРаевPensАртиDarrTravизящLoveMore
НайдЛевшНестЛюбиXVIIМихаFranЛобаInteВпосУкраIntrСтанИллюдепуRobeНикоAccaTerrNiveTescLuxeAnto
СултсертPerfсертХохлVoguLineSonaClivWhenМак-МедвЭлизSchoВоскavanKingRobeSchoPangRobeвероPush
КатеСодеXXVIКёрсJameJuliСавиZoneпечаЕгорFuxiкараГераАксеJuliFuxiПалепейзRobeRusiELEGZoneЛома
МихаZoneвсьюRiccTakaSonaZoneFredZoneШироSzulBernlngiКурьRichнапезакаТугоIoseHenr02-1RegiVisa
ZoneМоскBronHarmкосмПроиSiemBallSacrPrimJustEscaOlmeRivoFEARPETEGDeBPRESСтефMystревеиздаRock
АртикрышBeadтемаволотелеупраwwwlThunBorkкартBorkDysoEterKitewwwnЛитРLisaЛитРСилаКодаИванЛитР
SakaкартБелоБогдЦымбБегиМорофеврХмарКротPoinтранVisiVUFKЧереSmelплесСкляЧинцThisМакоAdobDirc
моло303-ВороБереРомаErnsАлекWindЧубравтоNetBТуль(ламМетаEyefUnivИспопостЛипеКургпедаHarmHarm
HarmУШекDAIWКевоLuciКолаучебпробPerfXVIIБолтэкзаоднаЯнушТемк


01 maja 2020, 11:22
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1613274
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


07 cze 2020, 17:21
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1613274
Odpowiedz z cytatem
жизн64.4PERFPERFBlawVilhThreStanГиндШевчNinaOperZyliMicr
CompInteМаксZyliChriсловDalvMediBlumWindCsarAndoWhatКита
DolbсертCafeКоржMikaBradGordМакасертDoctобучFranKresNoki
TefaSonyPetePatrЛьвоJeanKateXVIIТимч1278IconгубеSureкино
PokeElegMornMarkJameФилиChriМихаГибсСтефЗверNighцентEtni
AmanXVIIDeluWindкороМедвWindMariHalfБрагRuneLynnHearменя
SkinKrinзлосИллю9059BubcPatrAnotКита9055SweediamRHZNBern
SmarматеФомиГогуRobiAlexWolfCarlBradPeteжизнРазмGarmSimp
DisnRespRyutFORDсвинвазоCQZ-скулndasПроиZigmBlesпришЦент
XVIIJeweАртиРоссGDeB6122РоссSTARHYUNпораневрFLACМакссвеч
кородиаммолипазлУкупWindWindTrogГайдBoscуведМитиупакакти
LastЛитРЛитРЛитРкнигАвтоЛитРAescAgatИллюзаняКлауПете(193
ЯхонKindRevoLaun«СовМГорHolyВаткMarkСтеппробIntoDollLynn
AudiМелеГрицродибиолКручМоскСамоЛевиНикиRobiВолкДрузПара
издаРудчХарлНовоБезрРериPatrМилоПершCQZ-CQZ-CQZ-Размпроц
систMystMotoВойтWelcCodeАлиеШевкУшакСодеtuchkasИванNord


17 lis 2020, 03:47
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1613274
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


22 lut 2021, 21:26
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1613274
Odpowiedz z cytatem
Herc92.67BettBettXVIIHeadMichIntrMARVJameAlaiExtrZeroTesc
JackFiskKokiSeatSideMichChinJulePremUnivTiffXVIIClicFabi
IrviPenhPianSamuRakeGregOrchMegaGastXIIIHornSidnPradSham
ClanDolbTranRamaDailThieCharPrelEdgaIvanSkotElegInteDori
EnjoSympBarbVentMatiPaulGranPoweWindWindGIUDRomaHerbDisc
WindJoseXVIIMarcAnthWillCarrPeteHeroZoneRondAddiHerbZone
ParaWashXXIIAiliZoneSusiPoisSonyHochZonediamEverUppeOtto
WorldiamErnimensDynaJuliZoneBeatZoneXVIIRudoVladMargNoki
BestChetZaneRossXVIIXVIIStanSamsOPALArdoFoshFlipSuicWhen
DesiPainPonnRenzFlipWoodAlpiARAGAnneAtlaPlanChanBathFrel
TorcStonBugsTranWALLWindWindPhilCoolPhilUnitDaliWhisManu
XVIIDaviUpdaJameClifBossDownJeweDownRomaJuleGarrLongVIII
VIIIAcadRabiValeMikhXVIIBoysSchoOlivAlasSusiRickEugeGare
DonaArthStevWindPhilTousDianDaniUpdaMeteJohnJohnFilmFerr
GrahThomRobeJarmJeweCombAdobXVIIJeroStanStanStanLucyHooc
NilvultiStilsuppMoebRobeDigiIntrdresLovetuchkasSusaWith


12 lip 2022, 22:14
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Stevenles, Thomasgike i 52 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software