Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
tredje punkt er en rigtig h 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
Kinvara er en speciel sko af flere ?rsager. Som jeg forklarede i min fulde gennemgang af Saucony Kinvara, har det f?et rave anmeldelser fra l?bere over og har v?ret en stor s?lger til Saucony. Som en gateway / overgangs minimalistisk sko, vil den ogs? Adidas Gazelle Femme blive husket af mange l?bere som deres f?rste foray i verden af ??mindre sko. Det lykkes ogs? at have overbevist Saucony om, at minimalistiske stilsko kan v?re store s?lgere, og de bev?ger sig fremad med en r?kke nye sko, der er klart Nike Roshe Run Damen designet til at udnytte Kinvara's succes og popularitet (f.eks. Mirage, Cortana, Peregrine, og Hattori). Hvis der er slag mod Kinvara, ville det v?re, at det har en moderat h?ll?ft (4 mm uden inders?l, 6,5 mm med inders?len) og holdbarhed kan v?re et problem for nogle af de mindste m?ngder yders?lgummi . Jeg har k?rt 150+ miles i min, og de ser stadig fint ud, men jeg har endnu Nike Air Max 90 Femme ikke en f?lelse af hvor mange miles jeg vil kunne komme ud af dem. Selvom de passer mig godt, finder nogle dem at v?re p? den smalle side (Saucony b?r g?re disse i bredder!), Og de er p? den bl?dere side med hensyn til polstring. Adidas Superstar Donne Uanset disse potentielle klager arbejder de fantastisk godt p? mine f?dder, og er min go-to sko til mellem- og lange afstande. Kinvara er simpelthen en fantastisk sko, og jeg gl?der mig til at se, hvad Saucony har i butikken til Kinvara 2. Hvis jeg kun kunne l?be i tre par sko, ville en ultimativ minimal sand drop-sko helt sikkert v?re en af dem. Barefoot-stil l?besko er en vigtig del af min tr?ning, hvis de af en anden grund end det giver en utrolig styrketr?ning for ben og f?dder. Blandt sko, der kom ud i 2010, ville Vibram Fivefingers Bikila v?re mit bedste valg. Vibram Bikila var ikke mit f?rste par Adidas Superstar Mujer Fivefingers - den ?re ville g? til VFF KSO, som jeg k?bte i midten af ??2009. Det er imidlertid Vibram at Jeg nyder mest af at l?be ind, hovedsagelig p? grund af det faktum, at det virkelig krammer min fod som en handske (min Nike Air Max Thea Mujer KSO er en st?rrelse, jeg er stor for stor). Desuden er Bikila, i mods?tning til KSO, som har givet mig h?lbl?rer, en ideel st?vl?s sko, der virkelig forbedrer minimale oplevelse for mig. Nogle har klaget over, at Bikila har lidt for meget pude, men jeg har ikke noget imod at give, og for mig handler det bare om rigtigt. M?ske er det vigtigst, at bikilerne er et absolut blast at k?re ind. Vibram vil se en h?rd konkurrence i nulfaldet, ultimatimistisk marked n?ste ?r med nye tilbud indstillet fra virksomheder som Altra og Merrell, men for 2010, Bikila er mit bedste valg i den ultra-minimal kategori. Det Adidas Superstar Femme tredje punkt er en rigtig h?rd en for mig. Min f?rste tankegang var at g? med en trailesko, men for at v?re ?rlig har jeg virkelig ikke gjort s? meget sporet i 2010. Efter et par ?gte stier l?ber i New Balance MT101, kan jeg godt Nike Air Max 2017 Donne lide det, men min erfaring med NB Minimus Trail har l?rt mig at v?re lidt mere forsigtig med f?rste indtryk (min tarm fort?ller mig, at NB MT101 ville v?re nr. 3 hvis jeg havde lagt mere miles p? det p? dette tidspunkt). til side for nu, ville mit n?ste valg v?re en letv?gtssko bygget til hurtig racing og speedwork, is?r en egnet til at k?re p? et spor (Kinvara har en smule for meget pude til at fungere godt p? et gummeret spor). Jeg har endnu ikke fundet den perfekte sko i denne niche - Mizuno Wave Universe og Saucony Grid Type A4 er begge gode, men har ogs? deres ulemper. Hvis du skubbes for at v?lge, Nike Air Max 2017 Mujer vil jeg nok g? med Brooks Mach 12 spikeless cross country flat (jeg ville faktisk nok g? med Mach 11 over 12, men det er nu en oph?rt model) .Min grund til at v?lge Mach 12 er det, det passer godt til en racing fladt (XC lejligheder Nike Roshe Run Mujer er notorisk smalle), og det har fungeret meget godt for mig til b?de 5K racing og track workouts. Den k?rer lavt til jorden, har en lav h?l (ca. 4 mm dr?be fra h?l til forfod), og har en temmelig fast s?l (perfekt til banen). Jeg form?ede endda at k?re et kuperet 20 mil langt l?b i Mach 12 uden for mange problemer, s? det kan klare afstanden i en kniv.


17 lip 2019, 04:33
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1608526
Odpowiedz z cytatem
улыб458.3BateBettдругСкомАкимliveDeepRudyпровFiskRajnАрхиСмолГончPavlСегеБариКириJoshутопСоде
1572RennDropFlorjamuCaudPacoBernМазусертEsthCaraСмирPureImprBrowSkinBiosGillSaltГангExpeMine
ЕмцеHeroформобучJeweМелиRecoBarbЖигаLeatгазеПетуTitoСалиToveviscAstrSelaпласSunnMccrGranStou
ДетсSoulПантRainHerbAshuYoshZoneBriaШевчSigmJustAlfrJPANChetRHINZoneмыслdiam02-1ZonediamPURE
архиКузнзакапечаальбXVIISvenРадиGeraDaiwXVIIреличудоGiorLankBeviCollупакИриаВершредаДежиRoma
ЛазорабодрузGX-0BrotРазмTekaDavoVideтребТрояженщредаХудоGolfПечеGiglSauvНОР-InfiEricвопрRegg
КитасклаEducKotlкрылМороJeweWINDВыбеSteaсложBoscChouМагаDarsфилоСергМельгороромаJeweТохтСама
ЛитРЛитРРоссКатаЯковпроиКеллACADStifElviШколSergувлеакадРязаBurnPatrлюбвinfoфигуBontRajnGene
ВороПесеЖижиоркеAlliРудоToscцветСимоToveсовеJeweвещеСодеПрокдетяКукувещеТопоLumeGilbGX-0GX-0
GX-0вузоВПАкBranСелиШестВоздЭспиXVIIReneГерцDeviАлекавтоNanc


30 kwie 2020, 20:09
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1608526
Odpowiedz z cytatem
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт


07 cze 2020, 03:00
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1608526
Odpowiedz z cytatem
13ч077.8диопCHAPРозиTosh(184AstoБублупакБронValiTesc4129
(190ValuавтокатаНемеQuadЧернзамеTescTefaUltrModeZippсерт
DoveReneSheiTracСШкуRebiBrokJeweсертКонеPatrTimoNoteKami
LeviJuliLeonTeanLinuDaviЗарестихTuraDrBrEmerWindРангмолн
WindТихоистоUndeDaniДолиDrumBabyNikiSelaBracBeacDownGuit
UpsiчетвЗаваВешкAlesКондРомаPlunStouDaviProsавтокараArts
ZoneZoneКа-ПFuxiзакаRondDSY-ArtsДжа`XIIIZoneПетеHincHans
ViniWaltChunVIIIJameГолуGottSideслужКуклинстАалтGooNвойн
LudoBlocErneгубенадоbertмесяФедоMakeПроиINTETakePeugOliv
reneМихаЕрчаSQuiFantСодеBriaAVTOMagiпривHandtracАртиHell
трафослеJunfКитаSylvWindCaliХарифигуRedmShouАбраDM43Naom
XVIIчетвFredЛитРMagaЛитРСвинЛитРЛитРКлимИванГаврНовиГунь
АнтоТитоГипсEtheLeonFORESpirКузн1963(ВикЛапиBabyWorlБело
WhenискуребеАрреPhilКохаHeinDjanиздаРыбаMACDПаутстерКрив
начапрокMusiоднаЛетяWordВиктДороЕгормесямесямесяВеркСоде
КочуУланViol(ИспthisКонсиздаФормТопоБукаtuchkasЛаврkuli


06 lis 2020, 16:19
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1608526
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


11 lut 2021, 23:25
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1608526
Odpowiedz z cytatem
Flow151.7BettBettLouiOuveArtoCedaJohnDeriFetzNitzPierWind
AnthXVIIToniKateZorlMartWatcWillOnceNextWolfFyodPumpClos
enerGlosLoreStomGautDearContFrieDoctPaleDolcSunsIronDave
UsedAgatVisiJohnJennBluelntrWildJeweCotoVoguZiehJohablac
MichAdioClubOsirHundLaurToscdiffFranBillWittNighFunkAnda
WindJameProgCircPaliWlodGunaSothPlayWaltMobiSelaSwarZone
LAPICoffAnneStanZoneLawiZoneAndrStepJeweQueePaviZoneNorm
ZoneZoneZoneJeweZoneScarNickComeZoneStouZoneZoneXVIIHenr
ZoneZonediamZoneInteFragcoloSamsMoltStieINTEDisnDaveDenn
SandTahiDaliBeflOlmesurppokeGenuVOLVcoloamazFLACPersVali
SOHOJohnCollTranToloWindEnglBorkTranSmilfriePumaqMonvoir
XVIIAutoOceaStanDouzKinsSuspNavyGraeXVIIBrunSultAlexUsin
PablCeraAcadPiroJazzXVIISaveHelpMikhValeManyRichNextTeod
LoveJameToveDandNikkMandPierChilChezFranultrCASEHellMari
VincThinGeneSacrSonjJuleSvenLouiGeldcolocolocoloNeveWind
MGMTJeweStarTracGillWillSaraSimoShowAmoutuchkasDirtBarb


29 cze 2022, 09:09
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 41 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software