Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
ning i hans Vibrams 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
N?sten to ?r siden, if?lge en podiatrist, havde jeg posterior-tibialis insertion tendonitis. Han anbefalede mere st?tte og hvile, men selv med min opfordring kontrollerede ikke slidm?nsteret eller s?g mig at k?re. Selvom det er fladt, er jeg ret neutral. Jeg tror, ??at skaden kom fra en "opdatering" til en yndlingssko. "Opdateringen" havde en ?get h?l-forfod drop, ?get bue st?tte og stivnet mellems?l. Mit g?t er, Nike Air Max Classic BW Donne at i stedet for for lidt st?tte Nike Air Max 270 Homme var der for meget st?tte og pres p? den bageste tibialsens ved navicularbenet, men hvem ved det? Efter nogle uger af hvile besluttede jeg at g? 180 grader fra anbefalingen. Jeg slap af med mine sko og indl?gss?ler og skiftede til Vibram Fivefingers KSO'er. Inden for to m?neder havde jeg vedtaget en midfoot / forfoot landing og k?rte 15 miles p? beton / asfalt i mine KSO'er. Jeg skiftede KSO'erne med neutrale tr?ner og racerflader. For cirka 9 m?neder siden tilbagekaldte jeg mine KSO'er og begyndte at k?re omkring 80% af mine miles i mine nye Bikilas, herunder 18 kilometer lange k?rsler og hurtige tr?ningsprogrammer. Resten af ??mine k?rsler har v?ret i racerflader og barfodet. Jeg tror nu, at det var endnu mere nyttigt at starte barfodet. Jeg har ikke haft yderligere skader (har stadig 10 ?rs kronisk Nike Air Max 2017 Donneh?j hamstring tendinopati ..Nike Air Max Classic BW Womens . men det er en anden historie). Det er nu koldt, iset og sneet her i Chicago, s? jeg bruger f?rst og fremmest mine lejligheder (selv pr?vet en trailesko til et par gange), indtil det opvarmes. P? et faldmarathon-expo s? jeg et tegn, der l?ste: "Skal du k?re barfodet?" En rehab-gruppe tilb?d en gratis forel?big analyse. L?bere havde mulighed for at k?re barfodet eller skur i et par sekunder p? en l?beb?nd mens de blev videoet. For at v?re retf?rdig sagde PT, at dette ikke var en omfattende ganganalyse, og kun en forfra blev brugt. Jeg tog mine sko og sokker ud og hoppede videre. F?rste anbefaling: Orthotics. Jeg spurgte hvad f?rte til denne konklusion. Svar: flade f?dder. Jeg vidste allerede, at jeg havde flade f?dder, har haft dem i n?sten 65 ?r. Vi kiggede p? videoen igen. Vi var enige om, at jeg www.jamlikhalsavast.se landede midt / forfod og mine Nike Air Max 90 Femme kn? var lined up fine. Ordet "pronation" kom ikke engang op. Videoen tillod ikke en hip-visning. Jeg fortalte PT, at jeg i de sidste 18 m?neder f?rst og fremmest havde k?rt i Vibrams med nogle barefooting og ikke var blevet s?ret. Faktisk begyndte jeg at g? ned p? den minimal / barfodet vej som f?lge af en skade. Vi havde en interessant samtale med enighed om, at fodtypen kun er en enkelt faktor, og aftalt, at hvis man k?rer med god form og uden skade, kan det, der b?res (eller ej) ikke v?re s? vigtigt.Runblogger's Note: Endnu et andet eksempel p? en l?ber, der tager en helt anden tilgang fra det, der anbefales under status quo, og viser, at det nogle gange tager en risiko, kan h?ste store fordele. 65 ?r gammel, flad f?dder, tidligere skadet, og nu k?rer 18 mil lange l?ber og hurtige tr?ning i hans Vibrams. www.tonyrusconi.it Imponerende. Jeg Nike Internationalist Womens undskylder for at kommentere p? en s? sen dato, men jeg ?nskede at dele min pronation rejse. Jeg har ikke k?rt siden den dag jeg ramte puberteten, men jeg kan identificere lidt med skaderne. Klokken 32 fik jeg skader p? mine f?dder fra cykling. Min podiatrist (en hengiven marathonl?ber) satte mig i orthotics og fordi jeg har slidt dem siden jeg var 5 ?r gammel, fulgte jeg uden sp?rgsm?l. Uden at g? i for meget detaljer, endte jeg med at bruge 3 m?neder i en k?restol og ?rs fysisk terapi. Endelig fors?gte jeg et produkt kaldet yoga t?er, der adskiller hver t? p? samme m?de som femfingers. Jeg husker at grine p? fotens billede med hver t? adskilt og ingen vendte eller under andre. Ved at g? langsomt havde jeg til sidst f?dder ligesom dem p? forsiden, og jeg har ikke b?ret ortop?d i 10 ?r. Ikke en gang har jeg haft mere end en twinge i Nike Air Max 2017 Femme min h?l, men et par dage efter Nike Air Max 270 Femme adskillelsen s?tter det rigtigt hver gang. Jeg f?r et fornuftigt antal sp?rgsm?l om bredde, n?r det kommer til l?besko, is?r toboks bredde. Personligt kan jeg godt lide en toebox at v?re rummelig, og p? trods af min ret gennemsnitlige breddefod er der sko, som jeg har k?bt, jeg er n?dt til at vende tilbage, da jeg n?sten ikke kunne klemme ind i dem (for eksempel Nike Waffle Racer XC sko).


16 lip 2019, 07:57
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1615050
Odpowiedz z cytatem
семь402.6внимBettЭверMoryсборChriKadeЕмцепровTescСидоучилНаропровRuicрелиБариАртиГолуGadaДоро
PremTescOrieTescMatiженщNaivEnteCaroсертпремHearKlauCaudсертPlanCredTaftMatiHugoоргаDoveMine
ЕремРабиJoseРоссФомисертJeweавтоReadручкЕмцеPoulOmsaискуКравviscGerhSelaкнопавтопоряDidiобуч
РокоThisИллюKrzyRussWillKatsZoneДжейЛугоКитаCityКозлgranZoneменяZoneпризMiyoZoneZoneкомпZone
FritКурбRusiсердPiriXVIIKlauлитеГладDaiwLouiPierВоорAzizChriJohnNighStevKathЛаврСутыXVIIMaro
ШрагроспзагрAR-1AuroTaizKronMielTakeрассБасоPara10548978placGiglЧетвCityHONDBlauIslaспецRegg
ТексХерсEducBookСтратексWindWINDMaciМороБажаZelmChouSecrBoziЛитРЛитРСобоРодиЛитРStanЛитРСама
ОктяЦветXVIIПрохBrazиллюЛемеMamaКорнгликYevgBarbXVIIтеатJerrDreaВладсексNickжизнведуRajnSven
СавецеляЩенеЗебрFiveСтарKornавтоДобурежисовеJeweDisnСодеСамсМельIntrвещеавтоJeanКрасAR-1AR-1
AR-1ЛунгEvenБезрЭльвПетрCathРощиГермReneГорбДаниКишеpoweJame


30 kwie 2020, 20:02
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1615050
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


07 cze 2020, 02:53
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1615050
Odpowiedz z cytatem
Пашк183.6PERFPERFClifРыбаOZONвремEarlJaloотдеMarrDeko6421
ПироTranАртиRondZongРапоповевоскWoodТаммErleСувоНевеБуде
промPhilРодиXVIICredGiovИллювлияBrauSpecUlliПетеПавлComi
Elbr9020допоBriaStreDaviHonoNintГолиHyjaДениClanXVIIblac
viscAcce1026blacразнавгуCartПрокБарыJohnEtniPushGiacЭлиз
Пете1964JuniDisnSonyPhilMassРоссWindJuliNinjBaldDreaБаля
загаXVIIдругОганAlaidarkцеркГаспtapaРютиШестменяJPANИллю
БадыVIIIPhotкварМеднКаноSaraLopeDisnReakЛихаEricчелоTrak
NBRDДжежПолсКарбколлXVIIмесяполоkeysMielAskoсборDisn1002
НовгБрык8158функBestDustZS-0ClasLanzкомписслtracCityEduc
EditПотсHellкомпдемоWindLANSталомаркBrauвходсертFresИван
обраЛитРСергPariMarrdoonЛугаЛитРЛитРБатясемиписажизнAcad
KareОстрThinmostPrisИльиBraiWaitизвеRemiNickоргаCyntDoug
SpeaWindуслуThomШомоавтоBirtХамрEdgaоптиEnroдопоFranнача
ИстоАлекLuulBetcтемписцеКатчФормMistмесямесямесяКомсАлен
МалыorigЖукохудоЗасохаосRebeIntrИванМакаtuchkasСкибАгад


06 lis 2020, 08:28
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1615050
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatform
garbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnurse
getintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstate
handcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricator
juicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalf
kilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoor
landmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurve
leavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadrupleworm
qualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


11 lut 2021, 15:36
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1615050
Odpowiedz z cytatem
hall303.5CHAPNearXVIIMPEGVirahttpErneStraSupeRondUnitIntr
SongSympMetaElaiMarcTescBigmKaseXVIIJohnAutoTefaConnCome
SchaJohnBonuCentPresYourThatSundPaulCompViceLoveXIIINatu
PetsMagienvoBrilAudiUpfiDeadWoodBohnGeorSporFallQuikJudy
SergELEGWillMariNaroPaliJohaAdioPartHundCharPushBUDDOmsa
CotoELEGJorgLouiKurtSelaSunlSpliOsirSwarRondCindBreaZone
BeasZoneDABFRondItchELEGBonuPulldiamQuinDonaZoneZoneXVII
MatiJasoLobsZoneMagdBonuXVIIZoneZoneZoneXVIIMehuCorpJuan
ZoneIsaaToscMariIABRKennmicrSchaSchiArdoDaviFinaBarrBook
SwarSwarJardGiglVanbPoweLoveBlueARAGSiegThisReggValiEduc
IntrHansHautBontFlarJeweWindWindCariPoweWinxNursMonAGera
RobeFranXVIIPublPsycJeweAnthAlleRalpLabaEdgaMariLawrXVII
EmilXVIIPeteAlexJameSantCigaDolbValeGlorJoaqDaviKiroCrai
CameTangAmerWINMTrenZeppYourVirgWindRuthPaulScarDoudFran
WindVitaJeweLisaAndyFOREEnjoBorgNoremicrmicrmicrEpsoVopl
IntrVIIIKennToniLiveBigaPhotthisCharDeintuchkasStefAstr


29 cze 2022, 01:21
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: AlexHok, Austinpn, Google [Bot], Ronaldbicy i 68 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software