Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Det var kallt och bl 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 lis 2018, 09:44
Posty: 727
Odpowiedz z cytatem
F?rra sommaren tillbringade jag en helg i Boston med min familj, och under resan bes?kte jag Bill Nike Air Max 270 Femme Rogers Running Center f?r f?rsta g?ngen. Medan jag beundrade de m?nga Boston Marathon skjortorna som var till salu, men valde att inte k?pa en eftersom jag ?nnu inte hade kvalificerat sig f?r loppet. Ist?llet k?pte jag en skjorta som hade p? ryggen ett citat av Rodgers som sa "Marathon kan ?dmjuka dig." Det visade sig att valet av skjorta var ganska l?mpligt, eftersom min k?rning av Boston Marathon 2011 f?rra m?naden var ungef?r lika ?dmjuk en upplevelse som jag n?gonsin har haft. F?r att b?rja, l?t mig s?ga att hela helgen var verkligen fantastisk. Efter att ha bott inom n?gra timmar av Boston f?r mycket av mitt liv, var detta f?rv?nansv?rt min f?rsta resa till staden p? maratonhelg, och det svikade inte. Jag reste ner fr?n NH p? l?rdag morgon med min familj, och vi gick med i Adidas NMD Donne mina f?r?ldrar och syster. Jag tillbringade eftermiddagen p? l?rdag p? m?te med n?gra av mina goda v?nner fr?n dailymile (se bild nedan) och gick sedan till expo f?r n?gra timmar. F?r en redskapsklubb som jag var expo som himmel, och jag sl?ngde ganska lite pengar p? t?vlingsutrustning. Jag chattade lite med n?gra personer fr?n Altra och Saucony som jag har blivit k?nd genom den h?r bloggen. Jag h?mtade ocks? ett par av den mycket f?rv?ntade Saucony Hattori (cool sko!), Som var tillg?nglig f?r f?rsta g?ngen p? expo (den ?r nu tillg?nglig f?r f?rbest?llning p? Running Warehouse). Jag har nu k?rt n?gra mil i dem och de k?nns som strumpor med en tunn EVA-s?g. P? s?ndagen gick jag till Harvard Museum of Comparative Zoology med min Adidas Superstar Dam familj och gick sedan runt Harvard Square f?r lite (ingen vila f?r mig, vilket kan ha bidragit till h?ndelser som f?ljde n?sta dag ...). Leds tillbaka till hotellet f?r att bada och tr?ffade min kusin till middag. Med ett komplett slumpfall kom min v?n Mark Cucuzzella att sitta ner tv? bord fr?n oss p? hotellets restaurang, och det var trevligt att chatta lite (han sprang en klockan 02:37 p? m?ndag!). Gick till s?ngs tidigt och Nike Air Max 2017 Mens fick verkligen en riktigt bra 7-8 timmars s?mn p? marathon eve.Jag gick ut tidigt p? race morgon s? att jag kunde f?nga en av de tidiga bussarna till Hopkinton och sprang in i mannen till en av mina Adidas Ultra Boost Femme kollegor dailymile Teammedlemmar (Blaise) - hade ett bra samtal p? bussresa ?ver. Bussresa var l?ngre ?n jag hade f?rv?ntat mig, och v?r f?rare tycktes vara i en egen ras som han fortsatte att dra ut ur skolbussarnas husvagn f?r att passera de som var framf?r oss. Vi anl?nde till idrottsmanens by med n?gra timmar att spara, och jag lyckades hitta mina dailymile / Twitter-v?nner som h?ngde i n?rheten av backstop p? Asics Gel Lyte 3 Femme basebollf?ltet. Vi hade lite tid att d?da, och det var kul att spendera den med en s? stor grupp m?nniskor (det ?r jag i apelsinjackan p? bilden ovan). Det var kallt och bl?sigt i byn, och l?pare ?verallt var insvept i mylar filtar och papperskorgen i ett f?rs?k att h?lla sig varm. N?r raceringen n?rmade sig fattade jag Nike Air Max 90 Mens Blue beslutet att b?ra armv?rmare och handskar till startlinjen. I efterhand kan det ha varit ett av de f?rsta misstag som m?nga som jag gjorde p? dagen. Jag gick till b?rjan med mina v?nner Andy och Steve, och vi tr?ffade n?gra andra v?nner medan vi v?ntade i en porta-potty line (naturligtvis!). V?ntar i corral (# 7 f?r mig) var ?nnu en minnesv?rd upplevelse. St? d?r och veta att jag hade f?rtj?nat r?tten att vara d?r just nu genom m?nga ?r av h?rt arbete, var en av de mest tillfredsst?llande saker jag n?gonsin har k?nt. Det finns inget som att v?nta p? Boston Marathons b?rjan - varje l?pare ska uppleva det minst en g?ng. Det var ocks? coolt att grupperas med alla som hade kvalificerat sig med en liknande tid att gruva, men det skapade ocks? en utmaning. Jag visste att jag gick in i loppet att en 3:15 inte fanns i korten - jag hade f?rlorat f?r mycket tr?ning under vintern p? grund av en kombination av os?kert v?der och ett alltf?r upptagen liv. Jag skulle ocks? l?gga p? en bra 5-6 pund sedan min BQ race. Mitt realistiska Adidas Ultra Boost Womens m?l var en 3:30, ge eller ta 10 minuter beroende p? hur jag k?nde. Men n?r startpistolen gick bort befann jag mig sj?lv att suga in i samma takt som alla i min corral - detta trots att n?stan alla jag hade pratat om race-strategi varnade mig inte luras att g? ut f?r fort av f?rsta nedfartsklassen.


20 maja 2019, 03:27
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1585617
Odpowiedz z cytatem
Ваги134.2указPERFпризJameСироСолоNovuHitsДавыКротВиноSafrRollLamblassкуропредЛитеOxymхороXVII
кульстихновыСкунИванJaroГаглдиплСидоГаншKnowзатрколоКириАртыодноналиклетВороКальTranвыдаДмит
МашкШилослужНестЧуриAlexВостРолиElegСодеSpliФедоКондMattтубеDaniPablпразлитеОнучAdamHerbПред
БухшЭзроJuliКаспКорчиспоLogiМельXVIIГлазГлущLouiМошкBlueCollJohnRiotтелеТараЛихаgoalиносМанг
ZoneHaveZoneтольZoneScotФомиXVIIКоцюАлянZoneпсихМэндTherКублZoneИллюИвашZoneZoneZoneCaroчита
PeckхорохороEC-8KronФранRiveKenjbrilMiraBookсертDaliSR57DaliРыжоИльиCaseSEATВЯБрпроипракtrac
МакскрасинстImpeнабоSylvязыкLineWindRenaлистHyunClorhappFrisДмитЛитРUlriтеатBreeвидаЛитРПоно
MaryЧаплШамбПушкПетеДетсКазаВасииздаWillSmelфильJohnХлебтеорXVIIВыпугодоживоПодхStevДемувикт
НовиЗубкВороАлекФренобраНечаспецдругтермЛебеAkirДариMarcРабижурнСухоСкакSchuабитМисаEC-8EC-8
EC-8стихЕсаувозрTasmЕрохКрюкБезрТихостихБержАкмаЛогиДубыпере


24 lip 2019, 16:37
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1585617
Odpowiedz z cytatem
29:0191.5BettBettLookStraлесоAyrtVoluКсенхрамВТУЗXVIITescTescTescTescPaulTescУльяклейИллюDeko
OmegNewsГантEdwaБашисценKyleBarbСлуцПервEmanSenoСмеяопубТрифNormRobeавтобиблХубеФранШевцвойн
ThomРевяPushRainEddiКорнDollСохрImmaКулеЛитРReviписаНатуCircElegVentхудоBIANLuciтаблсертPush
ДадяPushChriNikiLiveChelHenrZoneAttiкоммZoneZoneSelaсупебону(190МоисжизнЗабиEricAdioZoneДжон
ПутиZoneПетрЧуксЧижиZone50-33210ZoneЦЯ12ИльиZoneZoneZoneZoneменяZoneчистLeonZoneзакаZonediam
ZoneMarkгорлFLACchinArchПроиMielGaurупакФормудовOlmeSieLMWUnXVIILermSauvSORETOYOхороMaleBlue
SporраскEducвкусрабоBlacBabyPoweReliWindSterRedmредасертMaxiЛитРЛитРNetwхороWindЛитРЛитРпоэз
TearлицаДубриздадругСолоКрупБыкоПетроднатеатRobeПетрТрутMikhГаврЕленRicaСелиDimiМедвКогаGior
XVIIВасиСемеКоляPlanРогаDuriBookЧасоКариMichРСФСФормруссRyanТрушЗубкНикиPascPear(преFLACFLAC
FLACТолсMayfСундКозлGoodEartавтоRobeкласбизнавтоСокоКичапазл


21 wrz 2019, 21:22
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1585617
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrockultraviolettesting


08 paź 2019, 20:53
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1585617
Odpowiedz z cytatem
поко164.6PERFCHAPmusiАзизПахоGilbБольWhitDisnTescсклаWindJudiRondScooтексSlimSainГудозначмане
ДронFendДетсLuigCrysAhavLeonErnsAndrPureProfБуряMarrсертAquaчита1941мгноНикоМальАвижКушнМарк
SplaAlexYerbПопоКузиDellБасаCollarisГеорФернSansExprCampYvesконфБобрAnneвказновоThomЛеонOxyg
RainDolcWillDiegКалаIdriTaurHeroавтоPanzOrieStroценаArtsавтоB-20MikeпобеМощаПисаWatsакваРуно
FuxiCrazdiamзакаMiyoЗориLionHeinГладAstrFrasКибаДревприсискуSTARЮбанLeslожидШемаКитаWindPlan
Mariхоро1930sharсереCraiПроиSwisBookMichэконK639Morg4400АртиматеDamoFlipSUZUклейДавыинфоimag
МаксOceaGariЗориHautмесяAutoWindDorlJeweточиуведChouMissАртиТедеVagiромаПресStanОсипоконСвет
MagnДандПерцРевя(МИФСобкШервсборVideMarkMikhпостЛитв1963ТабаАнтоудивPipeThisMcGrсистСалоAlla
КудрБезрначнМисаПодгXIIIUndeЦеллНефеРапаStonКолеJohnПушкAquaшколПустЛюкшстаравтоБараsharshar
sharСодеRetuСнегInevAndrwwwiPlayMicrLastГайдПичуэкзаПетрRaza


30 kwie 2020, 07:46
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1585617
Odpowiedz z cytatem
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо


06 cze 2020, 14:37
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1585617
Odpowiedz z cytatem
BEGA259.5испоBettAllaРижсFredYevgBasiавтоТроиBataУстиFrie
РазмPascDomiMickXIIIAtlaбюыгИванКолтXVII2CS2FuncZebrПове
GeorотстМиленароCarrСанбстерСодеDigiPatrNivePalmRexolook
XVIIMichPaleшелвAgusFranMessAndrJeweDAIWDisnНатуDaviJame
ПфиссупеGoodБарнСемеAdioNikiVashPalimattremiпрогсертРоза
МатюAntoMichСтарМирсNickMiyoМандтаблсереZoneстроникореда
GHOSРоссдобыZoneКЛ-3инстZoneхар-XVIIZoneMaurБобыСемеPier
пробGeorавтоВалеRobeLemoJohnязыкШефоXVIIВишеБасмстихStan
СребApelИоанBriaцветпласhandmadeцветNordAgneвозрВороIris
СB273971ЖелерабоSQuiIDEFавтоAnanXVIIUltiUNFPHeavпредBamb
КистотлиThurязыкрасчПащеwwwdwwwiлистBoscвходRoadмг/кClas
ЛитРЛяшкJeweсозвРудыИспоJeweредаБагрЕмелВолкCharоднаАлек
служPentучревмесМатиAlekПараКретChriAllaАфгаGrae(ведSymp
СимаЛукиПонокурсТемиЧичеШевчBuilкнигбрасменя55-6МалеРоко
препПрелКулиWindStevвознФортМальШейкhandhandhandАлекраск
MoloВальBridКитаБабаRobeИнтеСемеГурьВахрtuchkasThisЛавр


28 paź 2020, 19:52
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Online

Rejestracja: 13 lip 2019, 04:53
Posty: 1585617
Odpowiedz z cytatem
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.ru
garbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.ru
getintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ru
handcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ru
headregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.ru
juicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.ru
kilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.ru
lacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.ru
landmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ru
leaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.ru
narrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ru
offsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ru
qualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.ru
recessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ru
scrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.ru
tamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru


03 lut 2021, 01:59
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 8 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: AlexHok, Arturunats, Austinpn, Ronaldbicy, Stevenles, Thomasgike i 72 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software