Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
Dzisiaj jest 29 kwie 2024, 13:27
Przegląd tematu - Najprościej rzecz ujmując, retencja użytkowników/klientów to
Autor |
Wiadomość |
Yhgtr4
|
: 15 lip 2022, 21:43
Najprościej rzecz ujmując, retencja użytkowników/klientów to
Najprościej rzecz ujmując, retencja użytkowników/klientów to zdolność danego biznesu do utrzymania dotychczasowych klientów. Zazwyczaj odbywa się to poprzez odsprzedaż lub upselling do nich, co jest o wiele tańsze niż pozyskiwanie nowych. Poza tym, utrzymujący się klienci są zazwyczaj bardziej lojalni, a zatem bardziej wartościowi dla firmy.
[url=https://owlab.group/our-blog/post/how-to-re-engage-users-who-abandoned-your-app-after-first-use]Najprościej rzecz ujmując, retencja użytkowników/klientów to zdolność danego biznesu do utrzymania dotychczasowych klientów[/url]. Zazwyczaj odbywa się to poprzez odsprzedaż lub upselling do nich, co jest o wiele tańsze niż pozyskiwanie nowych. Poza tym, utrzymujący się klienci są zazwyczaj bardziej lojalni, a zatem bardziej wartościowi dla firmy.
|
|
|
|